social media buttons

INSPIRATION | X-MAS OUTFITS

omdat het al akelig dichtbij komt, ik er nog LANG niet klaar voor ben en je snel je slag moet slaan wil je met het kerstmaal shinen in je x-mas outfit: hier wat hulp.


zoals jullie misschien wel weten ben ik een groot fan van velvet, dus ja: het steeds populairder wordende (en uiteraard  gemáákt voor het kerstseizoen) fluwelen stofje komt ook zeker langs in deze kerstjurkjes gallery.

omdat ik zelf geen geboren jurkjesdraagster ben, gooi ik er wat alternatiefjes in: ik noem een jumpsuit, de co-ordinate, en ja: kijk maar snel verder.



omdat ik zo nu en dan bezwijk voor een lief bloemenprintje: en wie had gedacht dat dit zelfs met kerst geoorloofd was? met dit schatje in ieder geval wel.

u zoekt classy, zwartness, elegantie? met dit prachtexemplaar is dat groeiende kerstbuikje goed te verhullen.


oké, met deze niet. maar veel verkoopskills heeft dit jurkje denk ik niet nodig.


het eerste lieflijke velvet jurkje uit de rij: sexy off shoulder, een echt kerstkleurtje en gegarandeerd het beste kerststofje éver.


  
en voor de echte durfals onder ons: die rocken gewoon lekker dit bijzondere kleurtje.

 omdat rood, kant en wit kerst schrééuwt.

oke, het is wel nicole scherzinger, maar dat mocht mij niet baten: de jurk is immers wél onweerstaanbaar.

en hupsatee: het is kerst, dus gooi er wat veren tegenaan en ook dan zit je gebeiteld. zeker met deze sexy co-ordinates in een zoet kleurtje

 ook superheet: in het zwart.


toegegeven: zo combineren zou ik hem nooit, maar met een simpel rood jurkje eronder vind ik dit jasje een echte kerst-go



en dan de topper uit de lijst en iets waarmee je mij aan tafel zult spotten: de velvet jumpsuit
doch ik mij sinds het bikiniseizoen een beetje heb laten gaan en velvet niet bepaald verhullend blijkt: vaarwel chocola, kaas, wijn en brood: ik zie je na de kerst.

XOXO, daphny

Geen opmerkingen: