social media buttons

OOTD | NIKE AIR MAX & TURTLENECK

daar issie dan! mijn nieuwe ootd, met in de hoofdrol mijn nieuwe pareltjes van schoenen: nike air max.


ik besloot de outfit verder vrij simpel te houden: maar dan wel met de legging die ik op het moment het meest draag: de velouren van h&m. zit lekker en nog eens warm ook! erop draag ik mijn nieuwe coltrui: een waar mijn hartje zeker aan verslingerd is; een mooie structuur, een mooi kleurtje en voor mij een perfect model. het leuke eraan vind ik dat hij bij de heupen weer wat smaller wordt; dat geeft net wat meer model.


yours truly heeft hier heel wat kou voor geleden; maar het resultaat mag er wezen! ik poseerde lekker streetstyle tegen een ietwat mismaakte deur die in zijn leven al heel wat bekladderingen heeft meegemaakt: het arme ding.

niet iedereen houdt van coltruien, maar ik ben heilig overtuigd van het hoge fashion-gehalte die hij met zich meebrengt: en zeker deze winter mag ie er zijn!

coltrui: zara
legging: h&m
sneakers: nike
armbanden: vanilia
ketting: o.a. het kaufhaus, maison scotch

photography by: marein van hooff


XOXO, daphny

3 opmerkingen:

Esther Ivy zei

Love the jumper and jewelry.x

Anna zei

Wauw, wat een gave schoenen! X

Sophie zei

Ik zou zo graag zwarte nike's willen hebben met roze en panter print!