social media buttons

OOTD | CARDIGAN LOVE

NL

mijn lezers zullen onderhand wel weten dat ik en vesten een geweldig koppel zijn. zonder een goed vest voel ik mij eigenlijk maar een beetje naakt. degene die je hier ziet, leen ik van mijn fashion-tweelingzusje emma, die dezelfde liefde deelt.





hij is al zo oud dat ik laatst helemaal opnieuw de binnenvoering heb moeten stikken, maar dit is wel een uniek gevalletje awesomeness.
en dan vind ik het juist leuk om er iets super simpels onder te dragen: een korte singlet en een levi’s short: daar word ik blij van. en ook het gifgroen van de stan smiths bijten hierbij niet (een prachtige term die ik van een vriendinnetje leerde).
dan nog een lekkere tote erbij en ik ben klaar om te gaan!




EN

my readers will know by now that i have an unconditional love for cardigans. without some nice knitwear i just feel a little bit naked. the one i’m showing you today is a loan from my fashion twinsister emma, who shares the same love.




it is so old that I had to sew the inside lining back in, but this is a unique ‘awesomeness’ item.
i really like to pair it with a super simple outfit: a crop top and levi shorts. and, the green of the stan smith’s don’t even ‘bite’ in this outfit ( a nice term i learned from my friend). put on a nice tote and i’m ready to go!

cardigan: vintage
top: pull&bear
shorts: levi’s
shoes: adidas stan smith

photography by: marein van hooff

XOXO, daphny









2 opmerkingen: